i vår såpbubbla


Bloggtorka!
Nä - faktiskt inte.. Tommy är ju hemma så tiden tillbringas i hans nya lya! Först idag fick vi internet, men inget trådlöst så sitter på golvet precis vid uttaget, haha! & stackars mig som tränat idag, har ju alldeles ont i kroppen.. Så bloggandet har fått ge rum åt viktigare saker. Såsom t.ex. sex, Tommy, inflyttningsfest, sex, vännerna, Tommy, sex & lite ytterligare vänner! And may I add that Im very, very happy..! Livet är rätt gott, känner mig back on track! Han gör mig så himla lugn den där mannen jag lever med.. När jag är med honom är det som en stor såpbubbla av kärlek, trygghet & en känsla att man alltid kan vara sig själv (& vara naken förstås!), dessutom skimrar vår bubbla i lite rosa & blått. Som såpbubblor gör i solen.. :)

Fruktar tyvärr redan då han ska åka.
Som sagt, jag må låta som en svag människa, men det är jag verkligen inte! (Som mina riktiga vänner vet!) Men jag tänker iaf säga hur jobbigt det är att vara ifrån Tommy, att jag har svårt att må bra, sköta mitt liv utan honom! Skola, träning, mat.. allt går ut genom fönstret när T är borta. Jag pallar inte. Men men, snart är han hemma - for good!! Den dagen kommer bli evig lycka.. Jag älskar honom min plutt.

Pappa var inne på jobbet idag också.
Jag var rätt kall, stel. Orkar faktiskt inte! Jag har nog aldrig gått såhär länge utan att jag pratat med mina föräldrar, konstig känsla. Men jag vet att det kommer gå över så fort jag kommer hem, vi kan inte vara arga på varann länge! Vi är lite för close för det faktiskt - vilket oftast är jättebra förstås!

Mina flickor, Isabelle, Fixi & Johanna - ni räddar mig, bästa vänner! Alltid vi 4..
Johan - min riddare i vått & torrt, underbara! Alla år det har varit vi..fabolous!
T, Tommy, Prinsen, Pluttis, Älskling - kärt barn har många namn men du har 10 000tals för jag älskar dig så..!

(Ja, jag är jättekärleksfull & glad idag, so? Det borde alla vara, oftare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0