Irritation


Det är konstigt hur jag stör mig på saker ibland. Just nu är jag sjukligt irriterad över att mitt köksbord inte har några ben så stolen jag har fötterna på glider iväg! Detta är I-landsproblemet för dagen. Faktiskt mycket jobbigt när man tok kollar på The Hills på datorn!

Idag tränade jag med Johanna - det behövdes! Jag har varit sjuk ca 1½ - 2 månader denna vinter. Hela December var jag out cold & nu de senaste 3veckorna har varit hosta, hosta, feber, feber & snuva, snuva. Roligt? Knappast. Men nu jävlar! Jag skiter i vilket, nu ska jag bli fit. I Thai gick jag ner 3kg & då hade jag typ 3-4kg kvar till min normalvikt. Jag vet inte ens var jag är nu, vågar ärligt inte kolla! Jag ska köra hårt nu ett par veckor så får vi se sen.. Jag har (som tur är!) ganska lätt att komma igång & träna, äta rätt samt gå ner. Jag kan väldigt lätt när jag vill. OCH JAG VILL! Det är fjantigt hur mkt bättre jag mår när jag sköter mig sådär, faktiskt. Fast.. vem gör inte det?

Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0