Lärorik dag


Idag har jag lärt mig saker, bla:


  • Man ska inte äta / ha nåt i munnen när man öppnar stora läskiga maskiner på jobbet (t.ex diskmaskinen, grillen eller brödugnen). Idag tuggade jag på ett päron när jag öppnade diskmaskinen & genom all ånga som kom ut fick jag Päron blandat med DiskmedelÅnga Smak i munnen. Inte gott!
  • Det är fantastiskt mysigt att vakna i en tom lägenhet. En säng är allt vi behöver..
  • Aldrig, aldrig, handla efter jobbet på tom mage efter att ha tittat på när folk handlat chips, cola & Tacos hela kvällen.
  • Jag saknar jobbet ibland & känns rätt skönt att "komma tillbaka".
  • Ett frimärke till Norge för ett litet, liiitet brev kostar 11kr (!!!). Okej när man försöker vara romantisk mot sin man men det där är ju befängt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0