long time - no see !


En händelserik helg!
I fredags var jag med flickorna mina ( minus Japan Fixi! ) & var hos J & drack öl & vin. Väldigt trevligt! Kom väl hem till T med nattbussen vid halv 4 (!!!), han blev väl smått irriterad av mitt smått druckna inramlande. & inget sex fick jag heller. Suck! Haha, men det blev en mkt bra morgon ist... Kl 1 kom tjocka släkten (hans!) för att fira den där stora dagen vi alla väntat på. Det blev födelsedags fika med tårta & allt som hör till. T fick bla en dammsugare av mormor & morfar - mkt bra!

"Har du kollat vad det är för dammsugare T? Är det nån bra?"
"Äh, det blir nog bra. Det är ju ändå du som ska använda den!" 
-  Haha, mkt roligt!

Men sant faktiskt.
Jag & T bestämde redan för 2år sen att när vi bor ihop så ska han tvätta & jag städa. (Det är förstås inte skrivet i sten men en bra grund...) Dessutom tycker jag om att städa. Själva plockandet av saker går fetbort men själva dammsugandet & skurandet osv tycker jag faktiskt riktigt bra om at times. Hög musik & hotpants & linne så är det kirrat!

På lördagskvällen blev det utgång med ett stort gäng!
Vi började på Högbergs, jag & T ensamma först. Det är kanske fjantigt men vi har sååå trevligt ute själva, känns som en riktigt bra dejt. Fast vi varit tillsammans i snart 3år. Iaf, sen anslöt massa folk & det var trevligt det med! Jag sprang på Sussie, en superhärlig tjej som brorsan dejtade (&var rätt dum mot, faktiskt!) ganska länge. Vi har aldrig träffats förut men jag kände igen henne direkt & vi hade ett långt, kul samtal! Sedan bar det vidare till nåt ställe där Eriksson, Bosse & co befann sig. Där blev det mkt mkt dans, vilket var kul! Blev nattbuss hem då vi sparar pengar & kom hem halv 3 (eller 4 beroende på vilken tid man ville tro på..).

Dagen efter var man rätt seg, men det var bara att tagga till - FOTBOLL!!
Allsvensk premiär med AIK - Kalmar FF hemma på Råsunda. Söndagen var ju T's riktiga födelsedag så nu jevlar.. Vi åkte in tidigt, mötte upp Michaela, Youssef + 2 & var med på mottagandet - mkt häftigt!! Sen satte vi oss på nåt hak i Solna C & jag lyckades klämma 2 glas vin (!!!), rätt bra kämpat måste jag säga.. Efter matchen käkade vi med SteffeWärdshuset, sen hem, sova tidigt för att vakna kl 12.. Suck. Blev 2 filmer & sen snutta kudde!  En bra, mkt bra, helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0