Movin' Day !


Idag är den stora dagen!
Inte födelsedagen då, den var i Söndags.. Hehe. Nä idag, på Ami's födelsedag (!!!), ska det flyttas!!! T har ju kirrat lägenhet & idag är det dags. Jag flyttar inte in idag förstås, T är ju fortf kvar i Norge, iaf till Juni, men när han är hemma är det här vi är! Jag är så excited!!!!!!!!!! Jag tror jag är mer uppspelt än T faktiskt. För honom är detta inte en dag för tidigt, men ändå naturligt, ingen stor grej sådär. Men jag? Jag är fullkomligt tokig! Jag inreder, målar, köper saker i huvudet. Planerar inflyttningsfest, middagar, filmkvällar, mys, alla ställen vi ska ha sex på, gå omkring naken jämt utan att bry sig, haha! Nä men ärligt, jag är.. knäpp.

Men faktiskt, om typ 2h ska T åka in till banken.
Möta upp päronen & köpa en lägenhet! Poff liksom, han kommer äga en lägenhet.

Nu vill T att vi gör nåt annat!
Haha, han verkar tycka det är tråkigt när jag bloggar vid datorn, humm.. Konstigt tycker jag! Ikväll lär det ju inte bli nåt bloggande, tror inte Bredbandet är på i lägenheten, men kan ju hopppas! Mamma kommer förbi lägenheten ikväll också, ska bli trevligt. Det var så länge sen vi sågs.. Känns dumt.
Åh juste! Jag är bjuden till Beccs i Köping kommande helg. Vore himla trevligt, en lugn helg på landet med djuren & lite tävling. Sen vill jag ju se hennes nya pållar!! Så himla roligt, jag är så glad! Jag hoppas verkligen det blir superbr, men det blir det nog.. Hon har en tendens att fixa det där med de där hö ätande monstrena vi älskar så..

Nej nu springer jag! Världens bästa dag!! Happy, happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0