sometimes - u really make me smile


Idag var en bra dag, trots allt! Rensat ut mina garderober & byrå med kläder - det var mkt kan jag säga! Nu är det iaf gjort & ser jättefint ut.. Nu blir det också lättare att ta med det till T's. JoeJoe kom förbi mitt i rensningen & fick med sig en hel plastkasse full med kläder som jag inte längre ville ha. Allt är ju i bra skick, rensar någorlunda ofta, men en del saker jag aldrig använde som hon blev väldigt glad för. :)

Sedan åt vi middag - kycklingwok! Vi GI-ade & körde med min kända bönsallad istället för ris. JoeJoe påstår ju att hon ska gå ner 5kg till sin födelsedag.. Det kan lyckas, men hennes födelsedag är ca 2månader bort så..aja vi får se! Vi ska iaf träna mkt & äta bra, samt dra ner på en del alko-intag som har varit alldeles för högt denna vinter då vi alla fyra i gänget varit singlar.. Efter middagen tog vi lång promenad runt sjön - en mysig (ny) tradition. Det tar cirka 1timme & vi bubblade på om allt mellan himmel & jord som vanligt! Vi lyckas alltid bearbeta allt viktigt.. I like! Det blev en hel del sanningar sagda också - vilket behövdes! Missförstå mig rätt, JoeJoe & jag är alltid ärliga, men idag kom det fram mkt förklaringar, bakom mitt beteende framför allt. Det var nyttigt. Vår vänskap blir bara starkare & JoeJoe är grym. Finns ingen bättre!!!! Sån enorm kärlek!

Helgen ska bli super. Myskväll med tjejerna på fredag, T hem lördag + bästa vännens inflyttningsfest. Sedan en slapp söndag i älsklingens (&snart mitt!) nya hem. Life is great today!

Tack T & JoeJoe - ni är de största, bästa lyckopillrena en flicka kan ha. Jag älskar er båda så fantastiskt mycket!!!

Kommentarer
Postat av: prinsen

U & me on lördag.. vi ska laga mat o mysa, eller hur?
puss

2008-04-11 @ 02:42:42
URL: http://www.gedigen.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0