15 aug; 2


Ikväll är sommaren slut.
Bara sådär - POFF! Nejdå, ska bara "fira" sista helgen innan plugget m Fix & Bella! Tydligen var det planerat ages ago, men Erika den dumsnuten hade totaaaaalt glömt. Men nu är det iaf kirrat. Vinet är på kylning, farsan fixar käket (kina), musiken är redo, balkongen preppad. Det enda som saknas är vad jag ska ha på mig. Noll Koll. Gillar verkligen min nya tröja jag fyndade på REAn men har haft den rätt mkt nu.. Klänning orkar jag inte med, lite lite liiiiiite för kallt för att det ska vara mysigt om vi ska sitta ute, vilket vi ska. Aja, nåt blir det!

Imorgon kommer Beccs.
Då blir det röj har jag fått höra.. Jag hörde nån skrika om det från Köping! Ida är med också vilket blir naaaaajs, hon var en kul typ! Om inte annat underhöll hennes dialekt mig mer än nödvändigt.. (Becca- var jag sådär elak igen nu? ;)  ) Jag förstår inte, B tycker jag är elak rätt ofta tydligen?! Har väl antagligen lärt mig av nån vi alla känner...... Men det enda jag säger att vi ska mörda & plåga några väl valda människor som varit dumma mot min B - det är väl inget fel med det?! Ne, innerst inne är hon minsann glad att jag vill mörda dessa människor. Det är sånt bästa vänner gör...

Nu ska jag läsa bok & ta ett glas vin på min (ja mamma&pappa, min) balkong tills tjejerna kommer.


xoxo
Erika

Kommentarer
Postat av: Bosse

Vad söt och trevlig du är! din Gu'far

2008-08-15 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0