22 aug


Första dagen i skolan.
Har inte gjort ett skit än men känns jääävligt bra ändå! Hehe, min klass är ju lite som den är.. Har iaf fått min första uppgift i för att kunna ta igen ett gammalt betyg. Det känns sjukt bra att komma igång.. Nu gäller det, first day of the rest of my life. Klyschigt men sant!

Och imorgon är en bra dag!
I många aspekter. Först möte om jobb & äntligen få min bärbara dator fixad! Sen lunch m Sara & handla grejer & planera inför kvällen. Dessutom ska underbara Tommy in på möte & skriva på papper för nya jobbet. JAG ÄR SÅ STOLT!! Och dessutom sjukt jävla överlycklig! Min man, min underbara pojke kommer äntligen hem.. Efter NYC-resan 27aug-8sep så kommer han hem, for good. Helt underbart! Nu börjar verkligen våra liv ihop.. Jag & min man. Iaf, sen hem för att rentav städa lite.. Tacos till middag där Sara också hänger med! Väldigt trevligt.. Sen kommer folk & det är partyyyyyy!
Life is good.

(Dock har jag åkt på en liten förkylning & är rätt hängig. Jag är sjuk för ofta, det är inte kul längre!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0