1 sep


Min dag idag var verkligen supermysig! Jag åkte med mamma & pappa till Skogskyrkogården för en guidad tur. Vår guide var grym & 3h flög förbi! Det var verkligen jätteintressant, man lärde sig en hel del & det öppnar verkligen ens ögon - även för andra saker. Mamma & jag pratade om att hon tycker att jag är reflekterande & eftertänksam (i brist på bättre ord), att jag liksom, ser saker, tänker på en massa saker som kanske inte alla gör. Det var kul att höra! Det är ju faktiskt en väldigt fin komplimang :)  Efter Skogskyrkogården åkte vi upp till Fåfängan för lunch. Det var jätteskönt att stta där i solen & äta god mat! Dessutom har jag inte varit där sedan bröllopet så det var faktiskt rätt speciellt..  Sen promenerade jag & mamma hem medan pappa åkte förbi jobbet lite snabbt.

Superdag verkligen! Som avslutades med mkt god plock-mat framför TVn. Först Kalla fakta som sagt & sedan "Walk The Line" - Johnny Cash filmen.

Imorgon ska jag stavgå med mor halv 8, börjar inte i skolan förrän 12 så. :) Blir en grym start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0