1 sep;2


Och jag pratade med Tommy på msn lite idag (vilket är weird för jag använder aldrig msn längre!). Det var verkligen jättemysigt, saknar verkligen allting med honom! Blir liksom så intensivt när han är hemma så det blir 10 gånger mer tomt när han åker.. Han har köpt ny dator, MacBook Pro med massa flashiga tillbehör samt helt ny kamerautrustning - så han är nog som jag är på julafton! Hihi. Han saknar nog inte mig alls med alla sina nya leksaker :)

(Dock råkar jag veta att en viss herre inte tänker på sex alls för tillfället för det är för jobbigt! Sötnos.. Tydligen är det alldeles jättehemskt att tänka på sånt utan att ha mig där.. GAH! Jag vill knappt tänka på det själv, usch! Abstinens..)

Kommentarer
Postat av: Tommy

inga prylar i världen kan ersätta dig gumman.. jag ska se om jag hittar något fint till dig

2008-09-01 @ 01:39:47
URL: http://www.gedigen.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0