framfusighet lönar sig!!


Som underhållning verkar jag iaf få högsta betyg!!
Haha, det är underbart att kunna vara till tjänst.. En massa prat & skratt som vanligt, sjukt trevligt.. Haft en lång diskussion om festen i Farsta om vem som gjorde vad, haha..! Vi har helt olika uppfattning, jag tycker att jag var jättepå, framfusig osv, & han tycker att han var den som var på. Aja, då var det väl 50/50 iaf? Det kan väl inte vara dåligt? Humm, vi hade sjukt kul iaf! Och tack vare min "framfusighet" så får jag träffa Sötnöten imorgon..! Jag är faktiskt jätteglad.. Vi ska ju på en spelning på fredag tillsammans men sen drar jag ju direkt till Köping ett par dagar, Helsingborg över Nyårshelgen & sedan drar han till Åre i ungefär en vecka.. Så det gäller ju att passa på, ta en del av sötman! Men då borde jag verkligen sova nu för ska jag hinna städa innan vi ska ses måste jag börja typ kl8 imorgon bitti.. Tar ändå 4-5h att städa & sen ska jag till ICA med mams & ju tidigare desto bättre, kommer ju vara sjukt mkt folk oavsett.. Så nej, nu ska jag sova..med ett löjligt stort leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0