grrrrreat!


Fy fan vad bra!
Jag skiter i min tand, att jag har sjukt ont & ser ut som en hamster gånger 4, men jag tycker det är rätt roligt med morfin iallafall..! I fredags mådde jag skit men jag sov en del & åt sedan middag med mamma, pappa, bror + Sandra. Sen åkte jag in till stan för att möta Frida & de andra.. Mötte John, Ville & Viktor också! Aja, vi drog in på Ambassadeur & mötte upp mina vänner. Dansade massor, hade trevligt!! Hoppades länge på att Nils skulle komma men han svarade inte & klockan tickade..! Så när John & vännerna ville dra till Sture Compagniet följde jag med för Nils var där. Men vi missade varann på nåt vänster!! Skittrist.. Jag hade iaf kul med John, Ville & Viktor! Det visade sig att John bodde precis mittimellan min lägenhet i Sjöstaden, Johanna, Kristoffer, min nya lägenhet & Daniels nya lägenhet. Världen är liten! Slutade med att jag sov hos John, vi hade sjukt kul! Vi var vakna till 9 tror jag.. Hans lägenhet var precis som vår (hum?) & jag kände mig hemma 3sek efter jag klivit in!

Jag var kvar till kl 14 på lördagen.
Sedan gick jag hem & mötte upp Johan & Jocke. Vi åkte i Johans mycket, mycket fina Ford Polo till Kista Galleria för att handla julklappar! Fast var egentligen bara Johan som handlade, jag & Jocke gick mest & bråkade & kramades! Men jag fick förstås vara smakråd så fort Johan skulle köpa till nån av kvinnorna i hans liv. "Kom hit nu, vad tycker Du? Erika, välj något du så väntar jag vid kassan!!" Han vet iaf vem han ska vända sig till!! När vi var klara lämnade vi Jocke & hans 7lådor öl hos honom innan vi åkte till Johans föräldrar.

Där hade vi världens kväll!!
De är verkligen mina extraföräldrar! Jag älskar dem otroligt mycket, de betyder en hel massa. Att höra från dem att man alltid är välkommen även fast Johan flyttat värmer verkligen mitt hjärta. Jag må vara blödig (okej, mycket blödig!) men jag värderar verkligen mina vänner & deras familjer. Vilket jag tycker är okej, faktiskt ;)

Jag är verkligen bajslycklig!!
Det är lite roligt, eftersom det var ganska många år sen! Nu jävlar, lyckan går först, at all times. Jul med min familj som jag älskar. Annandagen på spelning med ett grymt band & världens sötaste Nils (som jag nog tänker ta med hem, gömma i madrassen & spara för alltid!!). Nyår med bästa, bästa vän i Helsingborg- roadtrip, Danmark, hotell, middag på fin restaurang, sjukt stor fest, hotell m efterfest, en hängar dag i H-borg bara vi två!! Sedan roadtrip hem till Becca där jag nog stannar någon vecka, bara för att fylla på Becca behovet. Jag älskar henne, mer än ganska mkt annat tillsammans. (Därför blir jag orolig ang bilar, alkohol, älgar, pojkar - svin!!)

Livet är grymt. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0