lemlästad


Jag är en fotboll.
Eller, iaf ett marsvin! Med tanke på att jag hade marsvinskinder redan innan så, ett jättehungrigt marsvin! Fast det är verkligen inte så farligt som alla har sagt... Antingen är de pojkar som grovt varnat mig (Fredrik, Peter!) ena riktiga wimps eller så är jag mycket mer grym. Det sistnämnda bestämt!! Jag mår helt enkelt rätt okej, de sa under operationen att jag var jätteduktig, vilket kändes som en udda komplimang, är jag en hund eller en 5åring? De lät precis som när man kollar Djursjukhuset, "ja Missan är så dutti, så fiiiiiin". Jag tog åt mig i vilket fall! Dessutom skrattade jag en del åt bedövningen så min (fantastiskt snygga) tandläkare tyckte jag var rätt rolig.. Jag har förstås blivit bortskämd sen dess, med soppa framför stora TVn, bra film & de supergoda resterna från i helgen. Jag mår riktigt bra med andra ord, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0