sexyy haaair


DagenInnanJul-middag!
Traditionen trogen ska vi äta gröt, skinka, dricka Julöl & Nubbe. Kommer förstås bli en massa sång också! Supertrevligt.. det här är vad jag älskar med julen. Efter maten ska vi klä granen & annat julmysigt.. Sedan slutar det väl med Glögg i soffan eller liknande.. Som sagt, helt underbart. Jag älskar min familj & julen.. en kombo blir riktigt perfa!

Igår träffade jag Nils, av den värsta sort!
Nej men vi var & åt TapasSöder, jättemumsigt.. Bästa middagen på länge faktiskt! Dit ska jag gå tillbaka.. verkligen exakt min typ av mat. Sen gick vi vidare & tog en öl/ett glas vin & pratade. Pratade gjorde vi verkligen! Haha, nej men det var jättetrevligt.. Verkligen. Sedan åkte vi till mig & sov här, mys på hög nivå. Behöver väl inte säga så mycket mer om det, Nisse vet.. tror jag. Jag är väl ännu mer förvirrad nu iofs..vet verkligen knappt upp eller ner. Men så får det vara, det gör inget alls. Jag gillar att go with the flow! Dessutom har vi ju så himla kul tillsammans så det spelar nog ingen roll vad som än händer. Diggar den grabben oavsett. (Fast om något så tror jag att pappa skrämde honom lite med att rusa ner för trappan kl2 inatt, haha!)

Idag har jag fixat mitt hår också.
Sjukt snyggt nu faktiskt, tycker jag! Iofs skulle väl vadsomhelst varit bättre än den "ÖststatsProstituerad"-looken jag hade innan. Jag kommer definitivt vara snyggast på nyår, med undantag av Beccs då..! Im too sexy for my hair, too sexy for my hair, so sexy it huuuurts!

Dessutom ogillar jag min telefon starkt.
Sms kommer fram typ 2 timmar senare än tänkt, den skickar sms fel osv. Jag messade brorsan om pappas julklapp & sen när jag skulle se om det kommit fram så ser jag att telefonen också skickat det smset till Nils! Hum, som om Nils skulle vara intresserad av min pappas julklapp? Äsch, får helt enkelt inte skriva för privata saker i sms längre, man vet aldrig vem som får dem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0