u disgust me


Jag är äcklad.
Det är verkligen allt jag kan säga. Rent av äcklad, usch usch usch. Fy fan. Förbannad är jag också.. Sluta ljuga, sluta vara en jävla hycklare & stå för vad du gör & vem du är. Det är fan pinsamt. Svagt är vad det är.. Jag må inte vara stolt över allt jag gör men jag står för det & jag berättar sanningen. Men det är tydligen för mycket begärt.

Your'e tainted.
Det kryper i skinnet på mig.. isch. Jag, av nån anledning, känner mig smutsig, det är riktigt äckligt. Och då har jag inte ens gjort något. Fy fan. All min respekt är som bortblåst. Bra där. Det fanns iaf kvar men inte längre.. Den är borta. Och du har bara dig själv att skylla. Usch usch usch usch. Efter allt bråk så sitter du & ljuger. Det är faktiskt skrattretande. Och du är respektlös. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0