underhållning


Ja, alltså.. två saker
. Jag tänker för mycket & jag är för ärlig. Dessa två egenskaper ihop blir rätt underhållande!! Jag har just skrämt Nils halvt från vettet. Inte bara med min amatörmässiga analys utan även känslan av "hon har verkligen tänkt på det här". Både ja & nej. Ja, Jag har självklart tänkt på Nils & inte bara för att vi tillbringade heeeela lördagskvällen med att kyssas (vilket han är bra på så inga complaints! haha ;)) men också för att han är en kul prick. Jag gillar kuliga prickar. It can be as simple as that. Nej, jag är inte tokig. En sådan där amatör analys tar mig typ 3sek. Man kan kalla det fördomsfullt men det är det faktiskt inte. För det första stämmer mina analyser ofta rätt bra (ödmjukhet..) & då de inte gör det släpper jag dem direkt & är öppen för annat. Till skillnad från många tjejer så ältar jag inte, inte längre. Vilket är en befrielse, fy satan i gatan. Jag kommer ifrån ämnet.. Jag skrämde söt pojk idag, det var lite roligt! (Fast han blev glad & tackade mig. Köpte dessutom hela min analys så... BooYah!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0