morgon


Hemma igen!
Eller, jag har faktiskt varit hemma sedan kvart i 7.. John började jobbet kl7 så då åkte jag hem samtidigt, jag hade kunnat sova kvar men njae, jag ville hem. Åt lite frukost & la mig i sängen, kollar Vänner & myser, ska sova lite snart. Vi hade trevligt igår, kollade film, pratade skit & åt mat. Bråkade lite om disken men det var trevligt ändå, haha. Jag hoppas verkligen att han inte smittade mig..stackaren var alldeles täppt & mådde rätt dåligt.

Nils smsade vid 3 inatt också.
Han bad om ursäkt & förklarade lite om vad som hade hänt.. Jag svarade inte men han sa att han skulle ringa på dagtid idag, ska bli intressant & se om han verkligen gör det. Är fortfarande klart sur men jag förstår självklart varför, om det nu är sant det han säger. Jag hoppas det är det för jag tycker som sagt om honom & sådär. Ah nej, tänker inte säga mer på det ämnet. Det här ligger på honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0