feeling strange


Jag blir trött.
På mig själv alltså. Av nån dum jävla anledning är jag besviken. Vet egentligen inte varför men det går kanske så när man har jättehöga förväntningar? Som jag alltid sagt, jag hatar spel & oärlighet osv. Jag tycker visst man kan prata eller höra av sig eller vad som helst, när som helst. Äsch, jag vet att jag är dum. Men nåt känns inte rätt. Nåt har förändrats.. Men vi får se, jag tänker verkligen inte hetsa upp mig. Det är definitivt inte värt min tid eller kraft att vara ledsen/grubbla/älta. Usch.

Sen måste jag ju göra en korrigering.
Jag har nog dömt John för tidigt. Jag smsade honom idag, God Jul & sådär, även fast han jobbar & att jag hoppas det blir en bra jul fast hans älskade farfar inte finns kvar. Seriöst 5sekunder efter ringer han upp & har tydligen tänkt ringa mig precis när jag smsade! Vi pratade en stund iaf, förutom när pappa sprang i närheten & skrev "PUSS!!!" typ varannan minut. (Jag tror Nils-incidenten skrämde honom!!) Iaf frågade han om jag ville ses på juldagen då han är ledig. Annars jobbar han såna där fina 12timmars pass hela Jul- & Nyårshelgen.. Tyckte det var fint att bjuda över mig på sin enda lediga dag & det finns egentligen anledning för mig att tacka nej så.. Jag ska knata över dit på Juldagen, käka lunch & hänga mest. Han är dessutom den vackraste, snyggaste mannen jag träffat i mitt liv så alltid värt ett extra försök pga det, haha! På tal om att inte döma efter utseende.. Vackra människor har det faktiskt mycket lättare, vare sig man gillar det eller inte. Hmm.. jag vet inte, han har fått mig att tänka den där John, vilket i sig är ett bra betyg. Det är inte lätt att fastna i mitt huvud..! Dessutom fick han sjukt stora pluspoäng när han blev ledsen över att mitt hår är platt. "Men nej, varför?" & lät som en ledsen hundvalp ungefär. Han blev dock genast gladare när jag förklarade att det bara är fram till nästa dusch. Den tog i hjärtat måste jag säga, det är nog en ganska svag punkt.. Jag har fått för mig att killar hatar mitt lockiga hår, tjejer & vuxna älskar det jämt men.. Jag vet inte, Tommy gillade det aldrig osv så jag tror på nåt sätt att ingen annan kille heller gör det. Så vill man få mig generad, lycklig & dessutom imponerad (tyder på nån slags mognad i min bok) så ska man ge mina lockar komplimanger. Haha, vad lätta vi tjejer är ibland, eller hur?

Nej, nu ska jag mysa ner i min säng, den är underbar!!
Lite Soduko, chips & lite rödvin.. Har haft en underbar kväll, trots svårt med nubbar & mitt nyplattade hår. Det är nytt måste jag ju säga..

God Jul alla & ha det supermysigt! Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Erik

Du är söt i ditt lockiga hår =) det passar utmärkt

2008-12-25 @ 18:13:35
Postat av: Erika

Jaså? Jag diggar att du har koll på mitt utseende btw.. :)

Tack så mkt!! Problemet är väl att man inte vill vara söt livet igenom, haha.. ;)

2008-12-27 @ 13:08:26
URL: http://inurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0