schh...



Jag hatar fjärilar i magen. Låter kanske konstigt men oj, vad farligt det är!! Fy.. Nils får mig att le, rodna, skratta om vartannat & det är fan farligt område.. Han är ju faktiskt av den värsta sorten! Som sagt, det är farligt område. Man vet att man är illa ute, att isen är jävligt tunn men.. går liksom inte att vända ändå. Vilket man kanske borde om man ska hålla det där hjärtat intakt. För jag diggar mitt hjärta helt & nu är det helt för första gången på länge! Skulle egentligen vilja behålla det så men Nils har redan fan naggat åt sig lite i kanterna.. Vilket han är värd förstås, han är grym! Haha, detta borde man kanske inte skrivit? Jag verkar ju redan förfölja herrn i fråga.. Men han vet hur ärlig jag är, upfront med sånt här speciellt, så han vet nog det här redan.. Han är fan inte dum den pojken (eller var det mannen? ;))..!
Usch, vad pinsamt det här blev!! Som sagt, han gör mig generad, vem fan brukar lyckas med det?.. :S

Det kanske får räcka så för idag? ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0