christmiiisss!


Pigg, pigg, pigg!
Av nån anledning är jag jättepigg & glad idag..kan ju bero på julen & Nils såklart, haha. Jag är så fjantig. Pappa väckte mig innan han åkte till jobbet (vem jobbar såhär nära jul i hans bransch? Hmpf!) & gav mig yoghurt. Tydligen behöver jag inte göra en stor. stor städning idag heller, skönt! Så jag kanske kommer undan med 3h istället..

Och på tal om egotrippar..
John har smsat en del & varit jättetrevlig, vilket har varit förvånande!! Han är ju trevlig & allt men med tanke på hur vacker den mannen är..hm. Jag är ungefär Shrek i jämförelse, haha. Efter vi smsat "klart" tidigare på dagen så fick jag ett sms igår sent på kvällen "Jag önskar att du vore här & låg i mina armar." Ni anar inte hur paff jag blev?! Helt sjukt. Det är alltid kul att vara uppskattad, så att säga, men njae, han berör mig inte alls sådär ordentligt. Som sagt är han nog det snyggaste jag sett, riktigt förbannat vacker den mannen, men utseende är verkligen inte allt & det ska till väldigt, väldigt mkt mer för att få mitt intresse..

Angående julklappar så verkar det lösa sig nu!
Jag ligger bra till tidsmässigt, eller hur? Jag har ju alltid vetat vad jag ska köpa till pappa men har inte beställt den, förrän kl2 inatt, smart! Men den ska tydligen hinna levereras iaf..dyr som fan men det är han värd min papps.. Daniel är klar, ska bara fixa den! Han läser inte min blogg men jag vågar inte skriva ändå, men det kommer uppskattas tror jag.. Mormor & Christina är klart, ska bara hämta på butiken! Kom just på att jag glömt bort vad jag tänkt fixa till mamma? Aja, jag kommer nog på det igen. Nils ska ju hjälpa mig i eftermiddag så det är nog inga problem, vi brukar alltid vara geniala tillsammans! ;) (På tal om det kom jag just på att jag inte hunnit fixa mitt hår! Fan. Aja, jag får ha uppsatt, hårband & typ ett träd på huvudet så det inte syns.. Har som tur är tid hos frisören imorgon men hade inte skadat att ha det fixat innan jag träffar Nils! Han säger iofs att han tycker jag är supersöt typ heeeela tiden så jag ska ta det lugnt, hihi..!)

Kommentarer
Postat av: Sanna Tider

Visst är det spännande, det där att man kan tycka att nån är sjukt snygg, men inte vara attraherad? Och så kan det släntra in en person som man inte skulle titta två gånger på, men som man lär känna och plötsligt känner att man är vansinnigt attraherad av..!!?? Ibland träffar man personer som allt stämmer med och man riktigt önskar att man skulle bli kär, men man blir inte det och sen kan en skitstövel, som man retar sig enormt på, få värsta magiska greppet om en.



Man kan väl säga att utsidan ger insidan en chans... för vi är ju väldigt utseendefixerade lite till mans, men det är ju tack och lov, dom två tillsammans som avgör :-)

2008-12-22 @ 13:43:44
URL: http://cityandsex.blogg.se/
Postat av: Erika

Mmm, det är ju det!! Alltså visst finns det en fysisk attraktion, men njae..

Men det är väl så, man vill ha vad man inte får på nåt sätt! Gudarna ska veta att de killar som är för på går bort direkt.. Vilket kanske är dumt!



Klart vi är ;) Det har vi rätt till att vara tycker jag.. haha

2008-12-24 @ 00:28:53
URL: http://inurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0