förvirrande lycka


Trots allt blev det en trevlig kväll igår!
Jag lagade middag, fläskfilé i egen marinad, en bakad potatis delad i två med lite rosmarin & olja, rotfrukter i ugnen med olja & rosmarin..sen citronsmör & en god flaska rött. Det blev väldigt lyckat & Fredrik var som ett barn & åt under stor lycka.. Vi pratade om allt, allt som går att prata om tror jag.. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men det var.. helt underbart. Faktiskt. Vi har känt varann & haft kontakt i över ett år nu & det var som att det kom fram "varför" igår. Vi har så kul tillsammans & funkar verkligen ihop..! Han fick träffa mamma & pappa också, vilket gick jättebra, haha! Päronen har ju hört en hel del om honom så det var väl på tiden. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga, det var en underbar, jobbig, konstig & helt oväntad kväll. Äsch.. jag tycker om honom, det kommer jag alltid göra! Det har som sagt varit i över ett år, det finns ju en anledning till det, eller hur? Men vi lär inte träffas på ett par månader ändå, haha.. Så jävla illa.

Vad är det med mig & dessa upptagna män?
Luktar de sig till mig eller? Jag vill inte ha med nån upptagen kille att göra! De är värdelösa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0