Dagen


Fix är typ bäst!

Vi köpte cigg, ciabatta med brie & ruccola pesto från cafét samt LemonCurd glass & styrde kosan mot min terass. Vi blev tvungna att gräva fram stolarna från under nån enorm presenning med massa snören & gatstenar på. Det blev iaf bra till slut & vi hade det jättemysigt i solen. Sen tog vi glassen & satte oss i nya soffan (bäst!) & tittade på Sex & the City..!
Hon gick precis & jag ska snart hoppa in i duschen för att åka & träffa Mia. Vi ska käka middag ihop & dricka lite drinkar, hon ska till HC sen för att träffa Emilio & sådär. Jag får se vad jag gör, HC är ju inte världens superställe & Mia lär ju dissa mig direkt för att hänga med Emilio, vilket man naturligtvis inte kan klandra henne för men ah.. Inte så party!

Btw - har jag nämnt att jag blivit blond?


Bild kommer när jag är lite mer freeeesch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0