En Konsumarbetare tack!


Ibland undrar man ju vad folk tänker på. Som killar som snattar i sin kvartersbutik- om & om igen! Har man blivit fast 3ggr kanske det är dags att move on? Särskilt eftersom vi bor i samma hus & jag känner hans pappa. Lägg ner snubben! Dessutom stjäl han bara Kexchoklad & M&M's...
Eller den där lite trevliga mannen som alltid handlar med sin fru/sambo & deras 2 barn som efter 3 år frågar om ditt nummer?! Ah visst, tjena mittbena, jag diggar verkligen äldre män med fru & barn - så hett! Tack men nej tack. Jag skäms för dig, fy fan.

Men vi har tur, det är en bra butik det här, alla kunder är supergulliga. Det värsta är väl lite barnskrik men det kan man faktiskt leva med. Sen blir det bara bättre med sköna arbetskamrater! Vi är ett riktigt bra gäng, skrattar stup i ett & gör varje dag lite extra spännande.. Fast just nu saknar vi Peter! Vår 23åriga barnrumpa som tycker Snopp-skämt är det roligaste som finns - han lyser upp våra helger. Eller att dansa & sjunga på lagret till nån Mika-låt med chefens 7åriga son, sjukt bra!
Andreas & jag är ett DreamTeam - allt rullar perfa & alltid med ett leende.
Blir det bättre? Nej, här trivs jag! & jag tänker stanna tills jag blir stuuur. Är ju också rätt okej att hämta ut lönen.. det skadar inte!

Idag är en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0