Nytt.


Det är ganska intressant hur ens "state of mind" kan förändras över bara ett telefonsamtal. Över helgen har jag varit arg - SÅ arg! Mest på dig förstås men också på världen. Jag vägrade, vägrade att vara ledsen! Så jag var arg.
Fråga Bettan & Andreas hur kul jag har varit att jobba med.

- Andreas vill inte fronta med dig för att du är så grinig! - Bettan, med ett leende.
- Men.. ? Han är ju alltid grinig, varför får jag inte vara det?
- Jag, förvirrad.
- Du är ju den positiva, solstrålen! Om du är grinig så förstörs ju allt.
- Bettan, med en självklar ton.
- ...


Jag vet inte om jag är glad eller irriterad över det där, haha! Det är ju roligt att de tycker jag är glad & så men ah.. Man kan ju verkligen tänka sig hur trevlig jag varit över helgen! Jag har varit så så arg.. Jag som aldrig blir arg! Men det var väl att bli arg eller bryta ihop.. Dessutom presterar jag som en tok när jag är arg, får sjukt mycket energi! Det börjar gå över nu dock.. Efter nästan 2 timmars samtal, om allt från det gamla, dåliga, till det bra, nya & härliga.

Jag vill verkligen att det ska bli bra. För när det är bra är det sjukt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0