Studenter är bra att ha!


Ja, så då var man tillbaka i Bergshamra! Tack & lov är det på andra (norra) sidan, så jag slipper se macken där vi alla spårade på väg till efterfest, ICA-butiken där vi handlade mat samt promenadvägen där vi överraskade dig på din födelsedag. Ne, andra sidan är bättre.
Vem kunde ana att Shrek the Ogre bodde i studentbostäderna i Bergshamra?! Det gör han & det är jag glad för. Bortskämd blev jag & det tyckte jag att jag förtjänade! Efter en hård dag på jobbet är det väl värt en tripp till Big B.

Sömnen sken dock med sin frånvaro, min säng är full med skräp & packning! Så nu sitter jag på jobbet.. Kom hit halv 9- alltså 3½ timme innan jag börjar! Men jag fick frukost & en välbehövd pratstund med AmiKokosNöt & snart ska jag snooza på soffan.

Livet är rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0