kärleksfull!


Johan!
Min djupaste ursäkter (not!), men jag älskar verkligen Sandra. Underbara, fantastiska, intelligenta människa! Shajt, vad en tjejen är lik mig. Hon passar typ in i mitten mellan mig & Becca, haha. Men det visar ju verkligen vad Johan älskar. Korta, högljudda, pratsamma, starka kvinnor med mycket ass! Hell yes! Thats a woman for you..

Johan, Tommy! Ni är mina favoritmän! Ni är i klass med min far fan, det är hårt, riktigt hårt.

Sandra, Johanna, Becca, Fixi, BellaMi - ni är grymmast. I klass med morsan fan. Ni är mitt syre & mitt vatten.. Det betyder allt med vänner som lyssnar, som jag kan prata med, skratta med, gråta med. Underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0