Landet!


En lång vecka.. Jag var ju i Norge i 8 dagar sen hem för att direkt packa om & dra till Dalarna med päronen. Där var vi i två dagar & hade det super! Sen blev det en sväng förbi Gävle & plocka upp farfar. Efter det brummade vi vidare till Landet där Mormor & Ebbe väntade. Vädret kom med oss ;)
Igår var vi inne i Norrtälje & småshoppade massa små saker. Bla köpte mamma fler saker till fotograferingen med Tommy. Jag fick en fin fin blå sommarklänning av mor - ursöt! Sen en del annat smått.. Efter en supergo Ceasarsallad (då Tommy saknades lite extra!) så åkte vi & storhandlade för att grilla lax med en väldigt speciell förrätt.. Men den håller jag hemlig för den tänkte jag överraska Tommy med nästa gång jag ska laga mat! Sen blev jag också av med kalufsen igår... Jag hade först ingen lust men mamma promotade det så snyggt (&mitt hår var SÅ slitet!) så jag blev såld. Nu är jag snaggad, ungefär.

Imorgon måste jag tyvärr åka hem (tidigare än jag hade velat!) för att jobba i glasskiosken (baren?). Jessica förtjänar lite ledigt, jag behöver pengarna & det är på tiden. Men tyvärr blev det denna landet helg...

Och btw - på Dalhalla, i pausen på konserten knattade jag fram till Pugh Rogefeldt & bad om autograf till mor! Fy vad jag är fjantig, men det var så så kul!! Pappa tog en bild också så ni ska få bildbevis så fort jag orkar ladda in den... (& ni som inte vet vem Pugh är - skäms! Han var störst & grymmast på 70talet and still going strong!)

Tommy tågar i Europa & bör vara i Tyskland nu. Snart landar han i GBG där han ska bo med en vän & se Iron Maiden med familjen. Jag är glad för hans skull! Vill bara att han ska ha kul & vara glad.. Men lilla själviska Erika vill ha honom här, hos mig, jämt, nu, alltid! Jag saknar honom tokigt..

Kommentarer
Postat av: yolanda

jag vill se en bild på din nya frilla!!

2008-07-25 @ 13:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0