Ja hej det är Sven Wolter


När jag svarade i telefonen imorse trodde försäljaren att jag var en man.
Jag har just nu en röst värre än Sven Wolter. Ni kan ju föreställa er... Denna dag spenderas i vår skön-sköna soffa på övervåningen (där jag sällan är då jag ockuperar undervåningen). Jag ska titta dagen till ända på alla dessa filmer min far alltid släpar hem & som jag aldrig vill se. Jag är otroligt dålig på att se film, fråga mig om en enda "måste se"-film & jag svär på att jag inte sett den, såvida den inte är animerad... ;)

Nej, nu är det dags att dra ner alla persienner & gå in i en annan verklighet!
Jag har strikta order att hålla mig borta från solen so that's what I'll do! Ha en superfin dag ni som kan njuta av den...

Kommentarer
Postat av: Tommy

Stackars dig min lilla sjukling ;( hoppas du hinner friskna till. Annars kan ja ta hand om dig när jag kommer hem. puss

2008-06-04 @ 13:37:01
URL: http://www.gedigen.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0