2day


Ikväll ska jag träffa Andreas. Ska bli trevligt! Vi hade det så trevligt sist så jag ser fram emot det! Jag fick frukost, mkt prat, middag samt en fantastiskt skön säng.. Det är också ett litet plus att han pratar sån där mjuk, mysig norrländska.. Jag bara ryser! Gah.

Men det är efter jobbet. Först är det 4½ timme av att lassa frukt & försöka få folk att jobba. Andreas är inte med idag så vi får se hur det går! Tror inte det finns nån som kan grillen eller charken så kommer väl sluta med att jag gör allt?! Jaja, det är en utmaning, right? Jag har faktiskt väldans roligt på jobbet.. Det kan ingen säga emot! Men ändå blir det skönt när Bettan kommer tillbaka, att ha ansvar & piska folk är inte superkul i längden.

GE MIG FREDAG! Jag är så så pepp! Känns dock fjantigt att gå tillbaka till samma ställe, igen. Jag känner inte bara vakterna, garderobskillarna, bartenderna & städpersonalen utan också ägaren - som bara är där 1dag/vecka, om inte mindre! Han vet också att jag är stammis liksom. Suck. Men tjejerna vill dit & vi lär ha grymt kul!

Nu måste jag rusa om jag ska hinna käka ett päron innan work, work.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0