and it hurts with every heartbeat


Min arm luktar lakrits. Jag skulle vara sådär extra duktig på jobbet & få en klapp på huvudet av Bettan (hehe!). Dessutom kommer ju BRO imorgon så jag tänkte det vore bra att städa undan lite på lagret & plocka ihop 2haltvomma burar.. Den ena var halvfull med Karamellkungen-lådor & när jag ska flytta en med Lakrits Dödskallar åker förstås 3kg pulver (de där vita de är täckta med, ni vet) ut över min arm! Det såg ut som jag åldrats 80år på armen. Ibland är mitt jobb ganska roande! (Dessutom blev Bettan väldigt glad så jag fick beröm!)

Annars har faktiskt mkt hänt ikväll. Inget bra alls dock. Fan, jag förstör allt! Bara för att jag hade så jävla bråttom att visa att jag gått vidare, låtsas att jag mådde bra så förstör jag det viktigaste i mitt liv.
Visst är jag duktig?
Mitt hjärta har alltid, alltid velat samma sak, hela tiden. Min hjärna må har fuckat ur, försökt leka rebell men man kan inte, aldrig, någonsin, fly undan vad hjärtat vill! Du vet precis vad mitt hjärta vill ha, jag vet precis. Då gör man det. Vi kan båda ha den där drömmen, på Loftvägen..

(Instick! Tittar på Scrubs, & just nu sa Turk till Carla att han älskar henne. Att hon irriterar skiten ur honom men att han vill tillbringa varje sekund med henne. Fan, sånt där får mig att böla. Får mig att tänka på första gången jag sa det till dig.. fy fan, smärta.)

Nej, nu räcker det. Jag bara gråter & är ledsen. Jag vill ha fredag, nu. Fredag fredag fredag! Fredag kan antingen bli mitt livs bästa dag, eller mitt livs värsta. Det är nu eller aldrig. Allt eller inget. Satsa eller förlora.

I'm in - are you ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0