bra start


Kvällen började iaf bra. Fixade mig ju innan jobbet & när jag kom ut i trapphuset så träffade jag min snälla granne som sa hur fiiin jag var! Sen när jag kommit ner i hissen träffade jag en gammal väns mor & hon sa också att jag var superfin & vilket härligt hår jag har. Jag var på topp! Jobbandet gick också bra.. Skönt att ha Andreas där- vi är dream team. Åkte till Fix efter jobbet & resten av kvällen är historia, så att säga.. Mår iaf helt okej nu!

Nu ska jag träffa Fredrik på Jimmy's - mys! Det var toklänge sen jag var där så det känns helt okej.. Saknar att hänga där, mitt favorit plejs. Jag har lovat att bjuda på en öl & en pratstund, sen ville Johan ses så åker ev. till honom sen!

Ha en hääärlig lördag!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0