buellerbä? BU


Jag orkar faktiskt inte. Jag orkar ingenting just nu. Jag vet inte om det beror på att jag är halvsjuk eller vafan, nåt är det. Det känns mest som att luften gått ur mig. Jag orkar inte göra det rätta, jag orkar inte vara snäll mot människor eller.. nånting egentligen. Jag orkar inte med folk, alls. Det är så fjantigt att det blir såhär för jag känner ju mig själv, utan & innan. Hallå terapiskadad.. Jag ser tecknena, vet precis varför jag gör de här små sakerna jag gör när jag mår dåligt, märker precis vad jag gör & vad det är på väg. Suck. Jag vet att jag hanterar det här helt fel, jag borde rycka upp mig & göra det som jag vet, vet, vet gör att jag mår bättre. Men jag orkar faktiskt inte.

Låt mig vara en liten skit ett tag..

Det är ganska lustigt. Man vill alltid bli stor, bli behandlad som en vuxen, bla bla bla. Men helt plötsligt blir 13 igen & gråter under täcket..
Nej, nu ska jag gå & sova, eller iaf försöka. Imorgon är en ny dag right? (& jag hatar, hatar när folk inte svarar på sms!)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0