FRIDAY NIGHT


Gårdagskvällen blev riktigt bra! Stannade hemma rätt länge & åt en lååång, god middag med ett jättegott rödvin pappa hade hittat. Italienska viner är fan alltid rätt! Vi pratade om allt. allt sådär så som vi gör. De retade mig för C.R. & jag berättade allt förstås, bättre att vara helt ärlig om det. Vi pratade om Tommy, mamma sa att hon jättegärna vill bjuda honom på middag när han kommer hem (om vi nu klarar av att vara vänner, sa hon). Vi pratade om skolan & hur jag mår & bla bla bla. Vi hann igenom 2 flaskor vin innan jag hoppade in i duschen.

Kvällen var ju rätt öppen. Men jag ringde Johan, min bebis! Självklart ställer han upp & bjuder direkt med mig ut, alltid bästaste Johan. Så jag drog in till stan & mötte upp honom, Bejer, Melle & Kenny + lite av Johans arbetskamrater på Fenix. Har bara varit där en gång men jag gillade det bättre nu! Lite som Kvarnen (haha!) fast mindre & lite mer classy. Men fortf söder, I like. Det var roligt att träffa de andra grabbarna också - det var länge sen! & förstås att prata med Johan, jag mår så bra då. Han är verkligen den bästa vännen en flicka kan få.. helt underbar!

Förstås blev det Kvarnen en sväng sen - SUCK! Jaja, vad gör man. Andreas var glad & söt som vanligt. Min garderobskille fick Fix nummer eftersom hon trånat lite, hehe. Vi får se vad hon tycker om det! Sen åkte jag & C.R. hem, jag fick Oboy (lycka!) & så tog vi den där jäkla Cabernet Sauvignonen som stått i köket i 2 månader, haha! Victory is mine!

Sen ska jag på teater med kusinen, det är min julklapp till henne! Det ska bli riktigt roligt, vi har ju inte setts på så länge... Sen ska jag fira av Fix som ska till Japan (avis? neeej).

Ha en bra dag, det ska jag.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0