glädjen - det är allt


Just nu.. jag vet inte, bryr mig inte så mkt. Jag umgås ganska mkt med ChristopherRobin & jag vet faktiskt inte alls vad det är för nånting. Inget romantiskt eller förhållande förstås, han vill det nog ännu mindre än jag! Vi lär väl känna varann.. & har supermysigt & trevligt tillsammans. Men just nu bryr jag mig faktiskt inte alls, jag gör bara vad som får mig att le, må bra, inte tänka på allt jobbigt. Och han får mig verkligen att må bättre.

Ungefär som Johanna får mig att må bättre, Fixi & Isabelle. Att gå ut & dricka drinkar på fredag, att träna efter skolan.. Att dela mitt liv med de människor jag tycker allra bäst om. Det är precis vad jag behöver.

Idag borde jag åkt till stan & köpt wax, silvershampoo, träningsgrejer & helst en ny klänning till Fre.. Jag behöver egentligen inte en men alla mina klänningar är så så somriga, vill ha en att ha nu! Älskar att ha klänning..! Men det blev det inget av, blev en Sex & the City eftermiddag istället.. Nej, nu ska jag käka mat & vila inför jobbet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0