Home sweeeeet Home!


Beccs är hemma! Visserligen drar hon till SkitKöping (ja, så heter det!) på torsdag men ändå, hon är hemma! Vi ska käka mongoliskt imorgon & prata skit.. Eventuellt dela på en flaska vin också.. Det var länge sen, saknat de där stunderna. Sen får hon helt enkelt bjuda mig till SkitKöping snarast. Så fort jag har en ledig helg tycker jag, faktiskt!

En annan som är hemma är den där TommyLommy vi alla älskar.. Det är skönt att ha honom hemma, verkligen. Men jag måste säga att det brast i hjärtat när jag kramade om honom, dels av obvious reasons men också, han har gått ner 8-10 kg!!! På endast 2-3 veckor har alla muskler bara försvunnit & kvar är en smal, spinkig sak.. Antar att det blir så när man slutar äta.. men faaaan vad jobbigt det var att se! Igår var jag bjuden på middag hos Tommy & familj, det var supertrevligt, har ju inte träffat dem på länge! Säga vad man vill om hur det är mellan oss eller vad som kommer hända - men det är jätteskönt att ha honom hemma, att få träffa honom.

Jag kommer nog alltid att vara hans prinsessa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0