LillLördag


Gårdagskvällen var rolig. Det var kul att träffa Beccs igen & snacka skit! Träffade också Sebbe. Johan & folk på Retro, sen drog vi vidare till Laroy där de styrde upp bord & massa champagne. Tyvärr är jag inte så stor i champagne om det inte är sötsliskig italiensk.. Vi hade kul, jag dansade en massa förstås!!! Im an animal när det gäller..! Av nån anledning tyckte Sebbe det var roligt att slå mig på rumpan när jag dansade & när jag sa det till Beccs sa hon bara "slå tillbaka då". Så det gjorde jag, mohaha! Sen hade vi ett litet krig där, han skulle ju bitas & pussas & grejer.. Aja, vi hade iaf roligt! :)

Tommy ville att jag skulle sova hos honom, "sista natten". Suck! Glöm att jag vill sova bredvid honom när han ljuger för mig & träffar massa tjejer. Missförstå mig rätt nu - han får träffa hur många tjejer han vill, verkligen!! Men jag föredrar att man då säger som det är istället, plus att jag verkligen inte vill sova hos honom när han har gjort Gud-vet-vad med nån brud. Äckligt! Det är tråkigt för jag tycker ju om honom & vi har haft good times, synd att det ska bli såhär. Men det där giftermålet & barnen får verkligen vänta, typ 10 år.  Jag blir bara så trött, känns inte så ärligt när han ringer INNAN han träffar tjejen & säger hur mkt han älskar mig & bla bla bla. Sen när han är med tjejen kan han inte ens säga puss när vi lägger på luren, utan "hej". Jävla hypocrite! (Stavning? haha) Nej, känns fantastiskt oärligt! Och jag kan ta det mesta men oärlighet - nej tack. Då är vår relation (vänskap?), vad den nu är/blir, förstörd. Det gjorde mig så jääävla, jävla ledsen. Broke my heart!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0