Mail till Fix i Japan !


Fix drog till Japan i Söndags & vi ska ha mailkontakt, som vi hade när jag var i Thai. Mycket mysigt faktiskt, att maila (brevväxla.. hihi!) med en så nära vän som Fix. Tar det hela till en ny nivå, kärleken bara växer, haha!

Här är iaf första mailet ifrån mig..


Fix, gumman! Hur gick resan? Fick inget sms så jag var lite nojig ett tag.. Hoppas iaf det inte var FÖR hemskt, du är så duktig!  

Psyk provet idag gick nog helt okej.. Dåligt prov dock, exemplena på försvarsmekanismer var ju Exakt samma papper som det vi fått att öva på. Suck. Imorgon är vi lediga, utan nån anledning.. Slappt, slappt, slappt! Jag klagar inte för jag mår bara sämre.. Känner mig febrig i kroppen, du vet sådär ruggig? & så gör det ont att ta på huden & sådär.. Så mitt humör är i botten, pallar inte vara sjuk!  

Vi saknar dig här hemma gums - men jag vill ha massa mail! & så ska jag uppdatera dig, hippefester eller vad som än händer,,  

Hälsa päronen & NJUT, NJUT, NJUT! (btw förväntar jag mig sånt där coolt godis du köpte till Yolanda sist, hihi!) Älskar dig, pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0