turns and tumbles


Det pirrar i magen. Känns bra, rätt, galet!

Såg just på nätet att en gammal klasskamrat växt upp till en snygg ung man, framgångsrik fotograf & tillsammans med en glamourmodell på 30+ (verkar vara urgullig tjej, tjuvläst hennes blogg!). Livet är allt lustigt ibland. I plugget var han lite småstörig rock kille med för långt hår. Jag diggade honom alltid dock, han var cool. Han körde sitt eget race liksom!

Hittat en annan blogg av en "anonym" kille (vet dock exakt vem han är) som bla. bloggat om min arbetsplats & tagit bild & allt. Som tur är var jag inte föremål för fotot utan min arbetskollega Anna. Pheew! Hemskt inlägg dock om hur hon blödit näsblod i kassan & ingen kunde byta av henne.. När skedde detta? Hallå, vad är det för ställe jag jobbar på?!! Jaja, Anna är ju rätt speciell själv så hon sa säkert inget till nån.. Men ändå, hemska tanke.

Nu borde jag sova. Blir inget av att träffa Andreas ikv - ingen lust. Jag ska lägga mig i sängen (vår säng!) & drömma om framtiden.. Fan, om det blir vad jag vill, vad lycklig jag kommer vara då.

Tänker på Karin, saknar henne, de, allihopa. Tänkte bjuda ut henne på en middag, bara vi två, när hon fyller år. Tror hon skulle gilla det..

Sussa sött - det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0