weekend from hell


Äntligen hemma!
Denna jobbhelg har varit den värsta på länge. Inte, som man kan tro, för att det varit stressigt, mycket att göra, nej då. Jag har aldrig jobbat en segare helg! Vi hade verkligen ingen försäljning & jag höll på att bli tokig. Fanns ju inget att göra! Allt som ska vara klart på söndag kväll hade vi kirrat redan lördag eftermiddag. Vilket var skönt men.. att leta arbete är så tråkigt. Andreas & jag knorrade lite på varann men vi talade ut & det löste sig, vi hade riktigt kul tillslut, som vanligt.

Men nu är jag hemma, hos Tommy då.
Han har precis blivit klar med att redigera en fyllefilm från Åre när han dansar, riktigt kul! Den ligger nu på Facebook & jag har insett att jag inte kan förneka att jag känner den där dansande dåren, hehe. Ne, han är så söt min Prins, vackraste som går att hitta! Nu ska vi äta mat sen blir det Popcorn & Hallonsoda (barnsliga Erika!) framför en bra film..

Idag inträffade också mitt & Johannas första bråk.
Det var inte alls så farligt & löstes faktiskt över 2sms. Men nu är det över iaf, haha! Fjantigare vänner får man väl leta efter.. Jag älskar henne så förjävla jobbigt mkt ibland. Kvinna! Förtrolla mig sådär ! :)

Det händer mycket i närmaste framtiden men det gör inget.
Jag är lycklig. Faktiskt lyckligare än på mkt länge.

Jag har hittat hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0