ett smultron?


Bröllopsdagen blev fin.
Jag & Bror köpte en super bok av Paulo Cohelo samt en smultronväxt -yey! Det lär ju sluta med att jag äter upp alla bär innan mamma ens hinner blinka.. Tyvärr var ju inte Tommy med på middagen, fast det var trevligt ändå. Fick reda på att jag inte alls är ensam hemma i helgen, trist! Det gör iofs ingenting, har sån frihet hemma ändå. Men tänkte ha hem tjejerna & ibland är det skönt att slippa tänka på att man är i vägen eller stör.. (för en gångs skull)  På fredag lär det iaf bli nåt sköjj, min Fix ville gå på Mosebacke, var nån speciell klubb just på fredag. Jag är ju alltid öppen för nya ställen! (Gudarna vet att jag måste sluta gå på vissa av mina stammishak..blä!)

Nu kom precis Tommy hem - han har träffat Danny en stund.
Jag tvingade iväg honom, men tror han ville det innerst inne, fast jag var så mysig & kramig :)

Nu ska jag ta en macka, eventuellt fortsätta med lite plugg & gosa med min älskade prins.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0