frånvaro


Inte blivit nåt bloggande på läänge.. Har verkligen inte haft tid! Jag har inte suttit vid datorn för mer än att kolla SL. Tommy kom hem i helgen & här i vår såpbubbla finns inte plats eller tid för annat riktigt. Denna såpbubbla, som är underbar, har dock sina brister. Jag skar mig igår då jag hackade lök - finns det plåster? Nej. Humpf!! Här är jag svårt skadad som den krigshjälte jag är & ingen som kan hjälpa mig..! Haha, Tommy tyckte nog jag var lite knäpp.

Helgen som gick var mysig! På fredagen var vi i Tanto med ett stort gäng vänner & åt & drack gott. Lördag öppnade jag först kiosken för att sen åka vidare till Konsum & jobba til 20. Det var kaos, som alltid med det "andra" passet.. Sen hem till Såpbubblan & Tommy för en myskväll - jag var rätt slut! På söndagen åkte vi in till stan för att köpa fotbollsbiljetter, åt på Åhlens café uppe på taket, mysigt. Sedan vidare ut till Solna & satte oss på Eken för en öl/ett glas vin, eller tre.. Mina kära, kära svärföräldrar kom också dit, vilket var så trevligt! Får ju aldrig träffa dem längre.. Mötte upp Mikaela & gänget på Norra Stå & fick se världens match! Var faktiskt himla roligt, trots att jag & Mickan blev nerputtade på marken & jag har fortfarande ont!! Jaja..! Måndag var det Konsum jobb & sen ut för att fira min Fix stoora dag! Vi möttes upp i stan med Ted & gick till Bar 54's uteservering på Medis, mkt trevligt. Hon fick en Erika-Fix kväll på Stadsteatern + några glas vin i födelsedagspresent, jag tror verkligen hon blev glad. Jag älskar att ge bort såna saker till de jag älskar!

Nej, nu ska jag duscha innan det kommer hit folk. Så måste vi städa lite också..


image4

En bild Tommy tog på mig förra sommaren..

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du är så vacker på den där bilden. puss

2008-05-14 @ 12:18:45
URL: http://www.gedigen.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0