glass? ja det är bara att suga på, det!


Jag orkar verkligen inte blogga, jag gör inte det.
Jag vill, jag har lust, men jag bara orkar inte. Blä. Dessutom luktar jag glass. Mitt linne har en massa suspekta fläckar.. Jag har provsmakat lite & bla. hittat Choklad, Pistage & Romrussin! Förlåt Jess, skriv upp det skuldlistan, jag snor små små glass kluttar. Haha, ni hör ju hur trött jag är?! Svamlar.. En härlig helg iaf, fast sjukt tråkigt att Tommy åkt förstås! Kalasandet igår var något utöver det vanliga.. Jag berättar imorgon! (Särskilt intressant hur jag överlevde promenaden hem när jag var tokrund om fötterna & lyckas klättra ner för berget - oskadd!) Men jag kan iaf säga att jag har ÄNNU ETT skärsår att lägga till på listan. Ett ganska djupt på vänstra långfingret, aj aj aj.. Har blödit igenom 4 plåster idag! Jag säger ju att Tequila är farligt..


image9
Ett, ytterligare, skärsår! Denna gång på Gozo för 2 somrar sen.. (tolka bilden rätt - jag skojar lite!)


Men till saken, anledningen till att jag är här ist för med Friends i min varma säng.
  1.                    

    Du verkar vara en superfin kille faktiskt, en sån som mängder av tjejer försöker få sina killar att vara. Omtänksamma och kärleksfulla.


En kommentar som nån Anonym skrivit till min Tommy.
Han har ett inlägg angående att vi bråkat (ingen kul läsning! ...men nyttig I suppose) & då har denna fina människa skrivit detta. Jag kan inte annat än att hålla med, han är förbaskat, sjukt underbart, jätte bäst min älskling. Min bästa vän, pojkvän, blivande man.. Jag är inte så naiv att jag tror vi kommer leva lyckliga resten av våra dagar, men jag tänker fanimig försöka!! Det är ju bara att titta på all skit vi redan kommit igenom. Dumt? JA! Lärorikt? Mycket.. Det har självklart varit skitjobbigt men det har gjort oss & vårt band förbenat starkt! Vi kommer aldrig kunna komma ifrån varann, även om vi skulle vilja.. Så bra som vi har det nu har vi ALDRIG haft & det gör mig så lycklig. Nu satsar vi på det här Plutt!! Vi har lärt oss av misstagen & framför allt lärt känna oss själva & varann utan & innan.. Nu babblar jag igen :)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0