sunshine!


Happy, Happy, Happy!
Vi har just bokat & betalt vår sommarresa!!!! Jag kunde nog inte vara gladare.. Min första utlandsresa utan någon förälder, haha! Jag känner mig så liten, men ändå stor.. Haha, jag kan typ inte sitta still, vara tyst eller koncentrera mig. Jag bara skuttar omkring, läser på om vårt resmål & tok ler. & jag som älskar att planera sitter & tänker ut allt vi ska göra, vad jag ska packa, drinkar på balkongen i solnedgången.. Gah, kommer inte klara av att vänta 2veckor! Att spendera 2 underbara, soliga veckor tillsammans med mannen jag älskar.. Det är verkligen så jag vill tillbringa min sommar! Det kommer bli underbart..! Nej, det här var väl det flummigaste inlägget nånsin så nu ska jag göra lite lunch & sen städa mitt rum, som är KAOS!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej! Du och jag i Grekland, mysigt.. glöm inte passet sötnos.

2008-05-27 @ 23:56:26
URL: http://www.gedigen.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0