Today is gonna be THE day


En bra morgon!
Tog nån timme att komma upp, men jag känner mig själv & ställde förstås klockan ca 2h tidigare än jag faktiskt behövde gå upp. Snabbdusch & frukost med 2 leverpastej mackor, lite bönor med rödlök & fläderdricka. Mums! Men jag saknar min yoghurt.. Knäppt hur duktig jag blivit med frukost. Jag har aldrig, aldrig ätit regelbunden frukost. Mamma & (särskilt) pappa har gjort allt för att få mig att äta, göra frukost på sängen & allt mellan himmel & jord. Ingenting har dock fungerat, förrän nu! Det är väl mitt lilla vis att flyga på egna vingar.. Här i lägenheten hos Tommy städar jag, diskar, äter ordentlig frukost, lagar mat..! Tommy är förstås jätteduktig, jag är faktiskt lite förvånad! Han plockar, fixar, donar.. Och skäller så fint på mig när jag inte fixar disken på direkten. :)
Det är underbart!

Nu verkar dock min Pluttis vara sjuk..
Han är brännhet & har ingen röst, stackarn! Tyvärr kan jag inte stanna hemma & pyssla om honom. Jag har Samhälle om 1h & sen ska jag träna (ta i trä) & fixa present till mina päron. De har bröllopsdag idag! :)  Idag firar de 2år som icke-syndare.. Den dagen, för 2år sen var nog Topp3 av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Jag grät, grät, grät som ett litet barn hela dagen. Var tärna åt mamma & stod med Bror uppe bredvid föräldrarna & vigselförrättaren & försökte få mitt hulkande under kontroll.. Hihi! Tommy var också med den dagen, vilket jag är glad över idag! Det är underbart att idag dela mitt liv med någon som vet allt, varit med om nästan allt. Det är så härligt att han är så stor del av mitt liv & har varit det i 2½ år.

image8
Midsommar 2007. Fotograf: Tommy, som alltid :)

Särskilt på senaste tiden, allt är så annorlunda! Han har ändrat sig drastiskt, blivit bättre på de punkter jag velat, behövt.. Han har lyssnat på mina behov & faktiskt verkligen anpassat sig efter dem. Det gör mig lycklig! Han är nu nästintill perfekt, min Prins. Jag har också blivit bättre antar jag.. Oavsett vad som skett har vi nu det bättre än nånsin förut! Vi har alltid haft det bra, älskat varann & sådär. Men nu har vi "växt till oss" känns det som, löser bråk bättre, tjafsar inte om småsaker & sånt där. Eftersom vi båda är väldigt envisa, starka individer har det blivit rätt hett emellan varven! Men nu hanterar vi istället & det är underbart. Jag vill leva det här livet för alltid..

Bror ringde nyss - saknat honom!
Det ska bli trevligt att träffa honom ikväll.. Men nu - skola!

Ha en fin dag alla söta! Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0