unknown


Idag tycker jag fantastiskt jättemkt synd om någon jag inte känner.
Om det nu är möjligt? Jo, jag bestämmer mig för att det är det! Jag kan verkligen förstå smärtan & hoppas att personen ifråga verkligen klarar av att gå vidare. Jag vet mycket lite om denna person men jag har fått bilden av ett starkt psyke & ett stort hjärta, samt många vettiga, starka åsikter - sånt diggar jag!! Så jag tycker verkligen detta är förjävligt & denna person förtjänar inte sådan skit-helvetes behandling. Sjuk brist på respekt!! Jag är förbannad, sur, ledsen & jag vet inte allt. Besviken också.. på någon jag inte känner, ja. Jag är sån, jag bryr mig om mkt & många! Även om vi bara har gemensamma vänner så bryr jag mig på något underligt vis. Och jag är arg, ledsen, besviken.. tappat lite hopp faktiskt. Fan asså, skulle kunna smälla till nån, sånt där är så jävla lågt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0