Workin,and movin,we're in the zone,we're groovin'!


Stoltheten flödar - jag har varit & sprungit!
Det blev 20min istället för 30, men vad gör det? Jag gick ut för hårt (som alltid..) & sen fick jag ont i min högra vad. Det har jag aldrig fått förut.. Haha, förutom att den krampat när vi har haft sex nån gång som Tommy så glatt kom ihåg. Sötnosen där.. Han lyser verkligen upp mina dagar! &, måste tilläggas, har peppat mig galet idag! Erbjudit sin hjäp med allt från träning till plugg, det är MYCKET uppskattat. Och nu har jag ju bara mig själv att skylla om det inte blir gjort! :)

image7
Gammal bild i min säng i Sjöstaden. Jag gillar att jag är galet vinterblek! ;)

Nu är jag iaf registrerad på en "träningssida", FunBeat.
(Klicka här!)
Den har fått mkt bra recensioner i träningstidningar osv & jag tycker den har mkt bra funktioner! Man kan fylla i mål, över veckor, månader, i minuter eller träningspass, repetitioner, steg osv osv. Man fyller i varje dag vad man gjort, allt räknas om man vill skriva upp det (vardagsmotion & sådär). Det låter kanske tråkigt & segt men faktiskt mkt bra! Dels så ser man ju exakt vad man gör hela tiden, man ser förbättringar, när det går dåligt & om man skriver kommentarer om varje träningspass så kommer man ihåg hur det kändes, vad man gjorde fel/rätt. Jag är nöjd! Jag har gjort mål, följer ett "träningsprogram" om just joggning/löpning. Tycker detta är bra för då "ska" man springa vissa dagar. Det står i min kalender där att jag SKA springa 20min Mån, Ons & Fre. Då skjuter man inte upp det lika lätt (vilket jag är expert på!). Inget mer om detta nu! Jag kommer uppdatera här också, en gång i veckan eller så.. Så får ni se den nakna sanningen om hur det går!

Hoppas ni alla haft en fin, fin måndag!

Kommentarer
Postat av: yolanda

vinterblek? haha jag är till och med blekare nu när det är sommar än vad du är på bilden!

2008-07-11 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0