cleaning lady


Har just städat hela huset!
Tog typ 4 timmar.. Som jag sa till mamma igår, det är dessa jäkla ytor + de 18 miljoner (väldigt fina) mattorna.. De två badrummen tog sin tid också! Men klar nu & känner mig duktig! Tror mamma blir glad iaf..
Nu ska jag läsa Livsåskådningsfilosofi. Och jag hatar min lärare lite extra för att han får mig att missa en myshelg med min Rebecca.. Men det är å andra sidan en extra sporre!!!!! Nu jävlar ska jag bli klar så att hon kan komma hit, pronto.. Vore super, precis vad mitt sorgliga arsle kan behöva!

Ha en härlig fredag, jag ska tillbringa min med Sartre & de andra gubbarna.. Blir ett litet break för middag med mams också :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: cosmicgirl

Hej! Har blivit tvungen att lösenordsskydda min blogg men vill du fortsätta läsa så ger jag dig gärna lösenordet. Maila mig bara på [email protected] så skickar jag!



Kram cosmic

2008-11-24 @ 23:35:46
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: Erika

Mailet är skickat ;)



Tack för att du tänkte på mig, blev rejält ledsen imorse, haha.. Vad man hänger sitt liv på små små glädjeämnen :)

2008-11-24 @ 23:48:19
URL: http://inurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0