dreams


Inatt drömde jag att jag & Richard Hammond var kära. Ja, han har fru & två barn. Ja, han är 38år & är en superkändis i England. Hum.

Var iaf en väldigt mysig dröm tills jag vaknade. Men då satte jag på Top Gear & levde kvar i fantasin.. Hihi.

Jag vet att jag låter knäpp nu, men det är väl bättre än nån annan? Bättre än att drömma om en av min polares närmsta vänner? Vilket kan bli knepigt då de spelar bandy ihop & grejer.. Och dum som man är berättar jag detta för bror som tyckte var en briljant idé! "Han är precis den sortens kille du behöver!" Trevligt att han inte vill döda mig men att para ihop oss känns som ett steg för långt. Jag kan liksom inte styra vad jag drömmer, right? Men nu ber vi bara till gudarna att Daniel inte avslöjar detta under några öl-inspirerade stunder eller liknande.. (Och jag är galet tacksam att alla drömmar är 100% platoniska!!)


Nu ska jag kolla film med föräldrarna.


(Och förlåt om jag bråkar på dig men du kommer under mitt skinn. Vilket är både bra & dåligt. Då blir jag ju sedan förbannad när du är okänslig & vägrar förstå.. Suck.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0