freakin love


Har varit en trevlig kväll med familjen.
Jag har kommit på (alltid vetat!!) att jag verkligen gillar mina kusiner, min bror & alla däremellan! Bjöd in mig själv på middag hos Tofflan också - yeaaahh!!!!! Massa prat & rödtjut, its the shit. Tydligen vill han festa i helgen också min plutt. Det är nog få jag kan känna sån enorm mitt-hjärta-värker-du-är-så-underbar-och-gör-mig-så-glad-jag-älskar-dig!!!! som min Kristoffer. Total kärlek. Även om jag alltid, alltid älskat honom så tror jag att denna explosion av affection beror på att vi har hittat helt ny grund, tillsammans. Som vi inte haft förut. Nu har vi något, något mer dessutom. Det är grymt & jag älskar det.

Uppskatta det lilla.

I love you guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0