hårda fakta


Och nej, jag tycker inte om att du flyr från dina problem. Igen. Precis som alla andra gånger. Du kommer inte må bättre någonannastans, eller med någon annan. Du & bara du kan lösa dina problem & göra så att du mår bra. Okej?
Ta tag i skiten, för om du springer kommer det bara att komma ifatt dig. Och när det gör det så kommer du vilja vara hemma i Sverige, med din familj & dina vänner.

Sist du flydde gick det ju inte så bra eller hur? Det kostade dig ett år, massa sorg & en flickvän. Hårt men sant.

Kommentarer
Postat av: Kinder

jo eller hur? Jag flyr inte, jag ar inga problem. Eller jo och det problemet är tristess det är därför jag "flyr".

2008-12-01 @ 01:05:48
Postat av: Erika

Bara du kan inse det. Men alla runtomkring dig kan redan se det. Det handlar INTE om tristess.

Men jag tänker inte lägga mer tid på att få dig att förstå.. Jag bryr mig en massa om dig, du är grymt viktig för mig. Men som sagt, det är upp till dig nu.

2008-12-01 @ 15:56:00
URL: http://inurface.blogg.se/
Postat av: gorby

vad kan alla se? finns inget att se. Du vet vad jag har bett dig om och allt du har sagt är nej. Men oroa dig inte för jag har slutat, du får göra precis vad du vill och jag kan kommer göra exakt det samma. god jul

2008-12-01 @ 16:22:56
Postat av: MissLina

Erika + Tommie = Sant??

2008-12-03 @ 15:46:57
URL: http://selmalindi.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej.. tyvärr eller vad man ska säga.

2008-12-04 @ 14:10:33
URL: http://inurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0